Національна "гаряча лінія" з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації на новий короткий, загальноєвропейський номер 116123

Національна гаряча лінія з питань запобігання насильству та захисту прав дитини тел. 0-800-500-33-50

Сайт: http://children.kmu.gov.ua/hotlines/1348.html

РЕЖИМ РОБОТИ

Хильківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

у 2017- 2018 навчальному році

 

1.Початок навчальних занять о 8год.30хв..

 

2. Тривалість уроку для учнів:

  • 1 класу – 35хв.
  • 2-4 класів – 40хв
  • 5-9 класів – 45хв

 

3.Розклад дзвінків:

5 – 9 класи

  • Перший урок       830 – 915          перерва – 10 хв.
  • Другий урок        925 - 1010         перерва – 10 хв.
  • Третій урок         1020 - 1105       перерва – 30 хв.
  • Четвертий урок   1135 – 1220       перерва – 10 хв.
  • П’ятий урок        1230 - 1315       перерва – 10 хв.
  • Шостий урок       1325 - 1410

 1 клас

  • Перший урок       830 – 905           перерва – 20 хв.
  • Другий урок        925 – 1000         перерва – 20 хв.
  • Третій урок         1020 - 1055        перерва – 20 хв.
  • Четвертий урок   1115 – 1150       перерва – 10 хв.
  • П’ятий урок        1200 - 1235

2 – 4 класи

  • Перший урок       830 – 910           перерва – 15 хв.
  • Другий урок        925 – 1005         перерва – 15 хв.
  • Третій урок         1020 - 1100        перерва – 35 хв.
  • Четвертий урок   1135 – 1215       перерва – 15 хв.
  • П’ятий урок        1230 - 1310        перерва – 15 хв.
  • Шостий урок       1325 - 1410

4. Режим харчування учнів:

1 – 4 класи – 10.00 – 10.20

5 – 9 класи – 11.05 – 11.30

 

5.Година класного керівника – четвер, 8.00 - 820;

   Інформування – понеділок, 8.00 - 820.

6. Робочий час директора:

    8.00 – 16.00

7. Робочий час чергового учителя:

   8.00 – 16.00

Права та обов’язки учнів

Учні мають право:

– на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу;

– на доступ до інформації з усіх галузей знань;

– брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

– брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;

– брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів;

– брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;

– на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;

– на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;

– на відпочинок під час перерв, в неділю, святкові та канікулярні дні.

Учні зобов’язані:

– оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;

– дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку;

– бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

– дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;

– брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

– дотримуватися правил особистої гігієни;

– піклуватися про своє здоров’я і безпеку свого життя і однокласників;

– дотримуватись чистоти і порядку в приміщенні та на території закладу;

– діяти на благо навчального закладу, піклуватися про честь і авторитет установи;

– дотримуватись правил співдружності (поважати погляди та переконання інших людей, поважати жінок, дівчат, працівників навчального закладу, піклуватись про батьків, допомагати їм у веденні домашнього господарства);

– дотримуватися ділового стилю одягу;

– займатись самообслуговуванням, брати участь у суспільно-корисній праці з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей, нормативів та вимог гігієни.

Учням забороняється:

– допускати прояви грубості, вульгарності;

– палити у приміщеннях і на території навчального закладу;

– використовувати петарди, приносити до школи та на її територію вибухові та вибухонебезпечні предмети, шкідливі для здоров’я речовини, зброю, спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики;

– вживати у навчальному закладі алкогольні вироби, наркотичні та токсичні речовини;

– псувати державне, громадське та особисте майно;

– не дозволяється без дозволу педагогів йти зі школи і з її території в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен пред’явити класному керівнику довідку від лікаря, або заяву від батьків, про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється.

Заохочення і покарання учнів:

Учні, які відзначилися у навчанні, праці заохочуються подякою з занесенням до особової справи, Похвальним листом „За відмінні успіхи у навчанні”, Похвальною грамотою „За особливі успіхи у вивченні окремих предметів”, подарунками тощо.

По закінченні школи учні, які мають високий рівень навчальних досягнень, нагороджуються Похвальними грамотами, золотими і срібними медалями.

У випадку порушення норм і правил поведінки, псування шкільного майна, навчального обладнання, не виконання внутрішнього розпорядку школи до учнів можуть застосовуватися такі міри дисциплінарного покарання:

– зауваження вчителя;

– зауваження  директора школи;

– направлення подання щодо порушника до служби у справах неповнолітніх для вирішення питання про притягнення батьків (осіб, що їх замінюють) до адміністративної відповідальності та взяття на профілактичний облік у встановленому Законодавством порядку.

Учні, які порушили адміністративне право або вчинили злочин, за поданням правових органів ставляться на облік, як правопорушники.

За нанесення умисних матеріальних збитків майну чи обладнанню учнями матеріальну відповідальність несуть батьки або особи, які їх замінюють.

Правила поведінки на уроках

  • Учні зобов’язані приходити до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чистими та охайними, у шкільній формі (постанова кабінету Міністрів України від 22 серпня 1996 року № 1004 “Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти”).
  1. Заборонено перебувати в класах у верхньому одязі.
  2. Одяг учнів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у Статуті школи.
  3. Учні входять до класу за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.
  4. Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитись, відвертати увагу інших учнів від уроку.
  5. Заборонено виходити з класу без дозволу вчителя.
  6. Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього учні можуть йти на перерву.
  7. Учні повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь-яких заперечень.
  8. Учень повинен дбайливо ставитися до своїх підручників та зошитів.
  9. Учні зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.
  10. Забороняється користуватися мобільним телефонами під час проведення уроків.

Правила поведінки під час перерви

  1. Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.
  2. Під час перерви забороняється:

– бігати сходами, коридорами, в класних приміщеннях;

– штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях, не пристосованих для цього;

– сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за погані слова, битися;

– застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми; вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим.

Правила поведінки в їдальні

1. Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно.

2. Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.

3. Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.

4. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

5. Забороняється перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.

6. Учень зобов’язаний після прийому їжі забрати зі столу посуд.

7. Забороняється виносити їжу і напої за межі їдальні.

8. У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.

9. Проявляють увагу й обережність при отриманні і вживанні гарячих і рідких страв;

Рекомендації до зовнішнього вигляду учню

  1. У школу учні повинні приходити в охайному одязі, призначеного для занять.
  2. Одяг повинен відповідати віку, виражати повагу хазяїна до самого себе й суспільству.
  3. Рекомендується не застосовувати зайву косметику й не носити багато прикрас на заняттях
  4. Спортивний одяг призначений для уроків фізичної культури, на інших уроках вона недоречна.
  5. Перебування в школі у верхньому одязі, без особливих на те причин, не дозволяється.
  6. На уроках технології хлопчики повинні мати робочий халат, дівчата – фартух і головні убори.
  7. На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у відповідній формі: дівчинки в темних спідницях або штанях і світлих блузках, хлопчики – у темних костюмах і світлих сорочках. Бажана наявність краватки для останніх.

На святкові вечори, концерти учні вибирають одяг за своїм розсудом.

Оцінювання навчальних досягнень учнів

У системі загальної середньої освіти України загальні підходи до рівня знань школярів визначаються на основі Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджених Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 №329.

Відповідно до чинного законодавства України обов’язковому оцінюванню підлягають навчальні результати учнів із предметів інваріантної складової навчального плану навчального закладу.

З 2000 року в школах України діє 12-бальна шкала (система) оцінювання навчальних досягнень учнів, яку було введено згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.09.2000 N 428/48 «Про запровадження 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти»

У першому класі дається вербальна характеристика знанням, умінням і навичкам учнів. У наступних класах оцінювання здійснюється за 12-бальною шкалою (системою), і його результати позначаються цифрами від 1 до 12.

Оцінювання навчальних досягнень дітей із особливими освітніми потребами здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

Об’єктом оцінювання в системі загальної середньої освіти є результати повсякденної навчальної роботи учнів на уроках і вдома.

Оцінювання здійснюється на основі результатів таких видів перевірки:

  • усної (індивідуальне, групове та фронтальне опитування);
  • письмової (самостійні та контрольні роботи, тестування);
  • графічної (робота з діаграмами, графіками, схемами, контурними картами);
  • практичної (виконання різних видів експериментальних досліджень і навчальних проектів, робота з біологічними об’єктами, виготовлення виробів).

У системі оцінювання розрізняють 4 (чотири) рівні навчальних досягнень учнів:

  • перший рівень — початковий (1-3 бали). Відповідь учня фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення;
  • другий рівень – середній (4-6 балів). Учень відтворює основний навчальний матеріал, здатний виконувати завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності;
  • третій рівень — достатній (7-9 балів). Учень знає істотні ознаки понять, явищ, зв’язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням). Відповідь учня правильна, логічна, обґрунтована, хоча їй бракує власних суджень;
  • четвертий рівень – високий (10-12 балів). Знання учня є глибокими, міцними, системними; учень вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища і факти, виявляти й відстоювати особисту позицію.

Кожний наступний рівень вимог включає в себе вимоги до попереднього та додає нові.

У випадку невідповідності навчальних досягнень учня рівням системи оцінювання робиться позначка «не атестований».

При визначенні рівня навчальних досягнень учнів враховуються:

  • характеристики відповіді: правильність, логічність, обґрунтованість, цілісність;
  • якість знань;
  • сформованість загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;
  • рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;
  • вміння виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези;
  • самостійність оцінних суджень.

Критерії дають змогу здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів у 12-бальній системі оцінювання:

 
Рівні компетенції Бал Критерії
І. Початковий 1 Учень володіє навчальним матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів, що позначаються учнем окремими словами чи реченнями.
2 Учень володіє матеріалом на елементарному рівні засвоєння, викладає його уривчастими реченнями, виявляє здатність викласти думку на елементарному рівні.
3 Учень володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу.
ІІ. Середній 4 Учень володіє матеріалом на початковому рівні, значну частину матеріалу відтворює на репродуктивному рівні.
5 Учень володіє матеріалом на рівні, вищому за початковий, здатний за допомогою вчителя логічно відтворити значну його частину.
6 Учень може відтворити значну частину теоретичного матеріалу, виявляє знання і розуміння основних положень, за допомогою вчителя може аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та робити висновки, виправляти допущені помилки.
ІІІ. Достатній 7 Учень здатний застосовувати вивчений матеріал на рівні стандартних ситуацій, частково контролювати власні навчальні дії, наводити окремі власні приклади на підтвердження певних тверджень.
8 Учень вміє порівнювати, узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом учителя, в цілому самостійно застосовувати її на практиці, контролювати власну діяльність, виправляти помилки і добирати аргументи на підтвердження певних думок під керівництвом вчителя
9 Учень вільно (самостійно) володіє вивченим обсягом матеріалу, в тому числі і застосовує його на практиці; вільно розв’язує задачі в стандартних ситуаціях, самостійно виправляє допущені помилки, добирає переконливі аргументи на підтвердження вивченого матеріалу.
IV. Високий 10 Учень виявляє початкові творчі здібності, самостійно визначає окремі цілі власної навчальної діяльності, оцінює окремі нові факти, явища, ідеї; знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх відповідно до цілей, поставлених учителем.
11 Учень вільно висловлює власні думки і відчуття, визначає програму особистої пізнавальної діяльності, самостійно оцінює різноманітні життєві явища і факти, виявляючи особисту позицію щодо них; без допомоги вчителя знаходить джерела інформації і використовує одержані відомості відповідно до мети та завдань власної пізнавальної діяльності. Використовує набуті знання і вміння в нестандартних ситуаціях.
12 Учень виявляє особливі творчі здібності, самостійно розвиває власні обдарування і нахили, вміє самостійно здобувати знання.